Monday, August 6, 2007

On telecoms -- Me to etsi thelw...

Ena akomh endiaferon gegonos
Diabaste to!


ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Με την παρούσα θα ήθελα να καταγείλω/διαμαρτυρηθώ για την συμπεριφορά και το συναλλακτικό
ήθος της εταιρείας ON TELECOMS, την οποία αυτή την στιγμή προτίθεμαι να φέρω ενώπιον της
δικαιοσύνης και της ελεγκτικής αρχής (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων).
Την 28 Ιουνίου 2007, ήλθα σε τηλεφωνική επαφή με την εν λόγω εταιρεία για να ενημερωθώ για
τις προσφορές της. Η υπάλληλος Κα Μπαλανίκα, με ενημέρωσε και μου είπε ότι αν θέλω να
επωφεληθώ απο την προσφορά θα πρέπει να κάνω έστω και τηλεφωνική αίτηση. Πράγματι έδωσα
τα στοιχεία της συζύγου μου στο όνομα της οποίας είναι η τηλεφωνική γραμμή. Η εν λόγω Κυρία
με ενημέρωσε ότι θα επικοινωνήσει μαζί της για τηλεφωνική επιβεβαίωση. Πράγματι την ίδια μέρα
αργότερα, μια υπάλληλος της εταιρείας (δεν γνωρίζω αν ήταν η ίδια Κυρία), επικοινώνησε με την
συζυγό μου η οποία επι λέξει της είπε ότι θα συνεννοηθεί μαζί μου και θα αποφασίσουμε απο
κοινού, γι αυτό την παρακάλεσε να καλέσει πάλι την επομένη για να συνεννοηθούνε.
Την επομένη ημέρα η συζυγός μου ενημέρωσε την υπάλληλο της εταιρείας ότι το συζήτησε μαζί
μου και δεν ενδιαφερόμαστε να συνεχίσουμε την οποιαδήποτε δοσοληψία. Η υπάλληλος τότε
πληροφόρησε την συζυγό μου ότι η παραγγελία είχε προχωρήσει!. Η συζυγός μου την ενημέρωσε
τότε ότι κακώς προχώρησε η παραγγελία χωρίς να έχουμε υπογράψει σύμβαση (ή έστω να έχουμε
αποδεχτεί έστω και τηλεφωνικά) και θα έπρεπε να σταματήσει.
Θεωρήσαμε λοιπόν ότι η υπόθεση έκλεισε. Μέγα λάθος.
Την περασμένη εβδομάδα (17 Ιουλίου 2007) έλαβα τηλεφώνημα απο μια εταιρεία κούριερ η οποία
με ενημέρωσε ότι ο εξοπλισμός ήταν έτοιμος να μου παραδωθεί όπου επιθυμούσα!!! Ρώτησα
ποιός εξοπλισμός και με ενημέρωσαν ο εξοπλισμός απο την ON TELECOMS. Αμέσως
επικοινώνησα με την εν λόγω εταιρεία, και ο υπάλληλος με πληροφόρησε ότι η αίτηση μας είχε
προωθηθεί ήδη στον ΟΤΕ! και θα έπρεπε να στείλω φαξ ακύρωσης απο την 23 Ιουλίου 2007 και
μετά στα γραφεία τους, χρησιμοποιώντας την φόρμα ακύρωσης που έχουν στο site τους. Μπήκα
στο site και είδα ότι η φόρμα ονομάζεται “αίτηση υπαναχώρησης” !!!!!!!!! δηλαδή ούτε λίγο
ούτε πολύ μου ζητούσαν να υπογράψω μια αίτηση και να δηλώνω ότι υπαναχωρώ απο την
μεταξύ μας σύμβαση που εν τω μεταξύ ουδέποτε υπεγράφει!!!!!!!
Χθες 23 Ιουλίου 2007 στις 18:00 φιλικό μας πρόσωπο μας ενημέρωσε ότι μας καλούσε το
τηλέφωνό μας (σταθερό) και απαντούσε μια άλλη κυρία η οποία τον πληροφόρησε ότι το νούμερο
της το είχαν παραχωρήσει απο το πρωϊ!!!!!!!!!! δηλαδή ούτε λίγο ούτε πολύ μας άφησαν και χωρίς
τηλέφωνο. Σε επικοινωνία που είχα με τον ΟΤΕ με ενημέρωσαν ότι είχε γίνει αίτηση (αλήθεια με
υπογραφή ποιού;;) απο την ON TELECOMS για φορητότητα και ότι πλέον δεν είμαστε πελάτες
του.
Ερωτώ λοιπόν:
1. Γιατί προχώρησαν στην παραγγελία την στιγμή που δεν υπάρχει φωνητική ή
έγγραφη συναίνεση;
2. Τι αίτηση φορητότητας παρουσίασαν στον ΟΤΕ υπογεγραμμένη απο την συζυγό
μου;
3. Ακόμα και αν είχαμε προχωρήσει όλες τις διαδικασίες, τι τηλέφωνο θα είχαμε τώρα
αφού δόθηκε σε άλλο χρήστη;
Επειδή έχουμε ταλαιπωρηθεί αρκετά με την εν λόγω εταιρεία, και ανεξάρτητα απο την έκβαση της
υπόθεσης, καταγγέλουμε με κάθε δυνατό τρόπο τις μεθόδους που χρησιμοποιεί για την ...
“ετσιθελική” άγρα πελατών. Αν και κάποιοι άλλοι συμπάσχοντες ενδιαφέρονται ας επικοινωνήσουν
μαζί μας για να ενώσουμε τις φωνές μας ενάντια σ'αυτή την κατάφορη παραβίαση των
διακαιωμάτων μας. Θεωρούμε ότι πλέον θα πρέπει να μπει φρένο στην ασυδοσία. Θα πρέπει οι
κύριοι επιχειρηματίες, να καταλάβουν ότι εδώ δεν είναι τριτοκοσμικό κράτος και οι πολίτες δεν
κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια, ούτε το βουλώνουν με δωράκια και χάντρες.
Γλυφάδα 24 Ιουλίου 2007
e-mail: ppyrris@gmail.com



Teo-Reporting the Trash

2 comments:

μαριάννα said...

Καλησπέρα!
Εντελώς τυχαία είχα σήμερα μία δυσάρεστη εμπειρία από τη συγκεκριμένη εταιρεία. Και κοίτα σύμπτωση το είχα δημοσιεύσει το πρωί εδώ!
Προφανώς δεν είναι τυχαίο ή σύμπτωση. Απλά έχει παραγίνει το κακό και έχουμε ευθύνη εμείς οι ίδιοι που λίγο μετά το συμβάν, το ξεχνάμε.
Φυσικά η δική σας εμπειρία είναι εξωφρενική! Νομίζω ότι πρέπει να το καταγγείλετε στο συνήγορο του πολίτη ή στο ΙΝΚΑ ή στο τηλέφωνο του Υπουργείου Ανάπτυξης, στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου στο τηλέφωνο 1520, που γίνονται οι καταγγελίες.
Άρα λοιπόν εγώ σωστά σπουδαιολόγησα το θράσος του τύπου που δε θέλησα καν να τον ακούσω και δεν του έδωσα έτσι την ευκαιρία να μου κάνει κάτι ανάλογο! Έλεος! Εξωφρενικό! Ας τους δέσουνε!
Κι εγώ αύριο θα ζητήσω να απαγορευτεί η πρόσβαση στο τηλέφωνό μου να γλιτώσω από τους βιαστές της ετσιθελικής και αναγκαστικής πώλησης.
Καλή τύχη! Θα σε βάλω λινκ για να φανεί όσο γίνεται πιο πολύ η καταγγελία-διαμαρτυρία σου!

Lord Vectivus said...

Kala, kapia stigmi pu tha vro xrono tha sas grapso kiego ti katapliktiki mou 3mini ebiria me ton agapito OTE, ptesma vevea brosta stin piriniki katastrofi tis eladas aftes tis meres.